21 września 2015

...spacery z Rico...

...wspominałem, żaliłem się, kiedyś Panterze i GosiAnce, że nie mam gdzie z psem wychodzić na długie spacery. Z jednej strony tony śmieci-jedzenia jakie wyrzucają ludzie, z drugiej pędzące auta, które nie zważają na nic i nikogo...

...ostatnio Rico dał się w końcu przekonać i chodzić w drugą stronę jeziora. Nie pamiętam już czy wam opowiadałem, ale na samym początku jego pobytu u nas, w okolicach muzeum, zaatakowała go dzika kotka i od tego czasu Rico nie uznawał tej trasy. Dobre było tylko to, że z jednej strony dał się prowadzić a z drugiej ani myślał iść. Zapierał się i uciekał. Aby wymazać z jego pamięci owo zdarzenie dość często chodziliśmy z nim tą trasą w drodze powrotnej od teściów...

...jednak w końcu udało się i już bez smyczy psiuta szaleje na całej trasie a jest co chodzić bo prawie cztery kilometry...

...trasę wyznaczył Endomondo...

...zebrało się tego kilka wyjść i zdjęć sporo. Zatem kto ma siły i chęci niech czyta. Acha zdjęcia można powiększyć klikając na nie...

...12 września...
...pierwszy wypad, kawałkiem jezioro i trasa 25 kierunek Konin-Bydgoszcz. W skrócie nigdy więcej tedy nie pójdziemy, hałas, pęd samochodów, masakra

...Rico na smyczy, bo ruch jak na autostradzie,
W sumie żadna przyjemność dla psa z takiego spaceru...

...13 września...
...już wspólnie z Połówką spacer brzegiem jeziora Gosałwskiego. Niestety gapa jestem i nie włączyłem GPS w komórce więc jeszcze nie wiemy ile kilometrów za nami...

...Połówka z przodu, a Rico już coś niucha.
Parę metrów dalej miał spotkanie z dziką kotką...
...pierwszy z miliona zachód słońca...
...szczęśliwy Rico...
,,,i kolejne zdjęcie z zachodem w tle...
...kolejny niuchacz...
...i z saksofonem na wierzchu...

...17 września...
...kolejna wyprawa. GPS działa, tylko gapa nie wyłączyłem auto-pauzy w endomondo i wyszło jakieś śmieszne 1,8 km. Rico biega a ja foce z komórki...

...jest i Rico bo coś czuję, że będzie foch o małą ilość małpiszona...

...18-19 września...
...krótki wypad nad jezioro, Rico ma muchy w nosie i spacer też...


...20 września...
...wreszcie sukces, endomondo działa i pokazuje trasę...

...gdzieś rybkę czuję...

...A TERAZ ZAGADKA...
...podczas wędrówki natknęliśmy się na takie coś. Zgadnijcie co to?