9 lipca 2015

...Rico i jego posłanie...


...a co to jest??? Bo strasznie sapiesz od taszczenia tego,
jak po tej golonce co się ze mną podzielić nie chciałeś,
a ja wiedziałem, że ci zaszkodzi... 
...o jeżu brodaty, musisz tak mnie straszyć tym szeleszczeniem,
czekaj, daj powąchać...
...mniam, mniam...eeee, nic do jedzenia...
...to miska!!! jak nic miska!!!
...nieee???
...o to jeszcze poniucham...
...to może jednak coś do zjedzenia???
...za smaczne to to nie jest, ale szlo by się przyzwyczaić...
...kurczę i pod spodem nic nie ma...
...a walne się na to, bo już nie wiem co z tym robić...
...o i kostka się znalazła,
no nie mów mi teraz, ze to jednak micha...
...i co to tam mnie tak drapie...
...meteczka, mniam, pycha...
...chwila, chwila...metka???
...ale z tej strony???
...coś mi tu nie gra...
...źle mi spanie złożyłeś...
...tak, tak...już wiem, że to spanie...
...Houston mamy problem...
...z tego mojego Pancia to czasami Blondynek jest...
...sam sobie spanie naprawie...
...no wreszcie załapał,
a teraz przestań pstrykać i daj mi spać...
...dobranoc...