15 lutego 2015

...(para)normalna nagroda...

...tak się z tego trzynastego piątku nabijałem [klik], więc mi się odpłacił z nawiązką. W sumie okazał się on bardzo przyjemny - dalej chwalić nie będę, bo co za dużo to nie zdrowo... ;)

...przyszła nagroda - poinformowała mnie Połówka, z  którą umówiłem się przed sklepem w drodze powrotnej z pracy. Zobaczysz sam, Pantera jest niesamowita - i tu się zaciekawiłem, ale nic to wytrzymam w życiu twardym trzeba być powtarzałem jak mantrę...  

...nagroda była zgrabnie zapakowana,
mamy taką zasadę, że sprawdzamy przesyłki
bo z tymi naszymi pocztowymi magikami różnie to bywa.
Zatem  Połówka ma zielone światło do otwierania... :))
...nawet napis foto ramka mnie nie zmylił,
pamiętam z opisów Pantery jak to u niej kiedyś było...
...chwila tarmoszenia i są...
...nagrody i prezenty jak to się później okazało...
...kartka ze zdjęciami Pantery - trafia do kolekcji...
...a z tyłu gratulacje i instrukcja obsługi co dla kogo...
...bo oczywiście Pantera nie zapomniała i o Połówce,
dla której był ten oto zestaw Hugo Boss'a.
Połówka bardzo Ci dziękuję za prezent, nie spodziewała się
i w planach ma dla Ciebie
przesyłkę dziesięciokilogramowego ciasta, he he he...
...a na koniec zostawiłem najlepsze,
moja nagroda w konkursie na opowiadanie "paranormalne",
czarne etui skrywające...uwaga...maestro...werble...
...tadaaammm...
...taki o to piękny i poręczny zestaw biurowy...
...a mnie zastanawia znowu skąd Pantera wiedziała?, że długopisów, linijki i kalkulatora ostatnio poszukiwałem w pracy bo nóżek dostały. :)) Stwierdzam, że albo zainwestowała w satelitę, albo dobrą wróżką jest...w sumie czarnego kota ma...

...dziękujemy Panterko jeszcze raz za prezenty, jesteś niesamowita, a teraz jeśli pozwolicie to się położę bo ktoś mnie tu przeciągnął na spacerze i to porządnie, he he he...

PS... ...autor uprzejmie uprasza o nie przesyłanie mu damskiej bielizny lub paczki cegieł. Z pierwszego zawsze ostro tłumaczy się a drugim przytrzasnął sobie ostatnio palec... :))