18 stycznia 2015

...Rambo vel. Blade Igiełka...

...oszalałem, po prostu oszalałem, i chociaż mózg próbuje zahamować jakiekolwiek odczucia i myśleć racjonalnie, to jednak serce wie swoje. W sumie jak nie kochać takiego małego, zabawnego czarnulka. Niestety nie jest on mój a jedynie go odwiedziliśmy. Mały Rambo jednak po bliższym spotkaniu to Blade Igiełka, bo wszędzie wbija się tymi swoimi ostrymi kiełkami...

...takie małe powitanie, niby olewka...
...kolejna olewka teraz w systemie na śpiocha...
...i kto mnie budzi??
...no myziaj mnie, myziaj. Jeszcze, jeszcze a ja sobie chrapnę...
...i z górki...
...długa mam na ciebie czekać, bucie jeden z drugim...
...ale mi takie coś fajnego po bokach lata...
...oto ja Blade stróż prawa...
...a co to, trawka???...
...a co tak hałasuje...
...chce do domu...
...jak bezpiecznie...
...dla mniej wtajemniczonych...
...Blade (czyt. blejd) - pół-wampir, pół-człowiek, walczy z pobratymcami w obronie ludzkiej rasy.