16 września 2014

...dom marzeń...

...ostatnie wydarzenia, opisałem [tu] i [tu], stały się mocą sprawczą, dzięki której powracam po prawie roku do zabawy jaki zaproponowała nam Pantera a dotyczyła ona domu moich marzeń... 

...zawsze podobały mi się domy na klifach czy skarpach, blisko oceanu. Dom Iron Mana jest jednym z nich. Choć takie ilości surowego betonu i szła to nie jest to, co tygryski lubią najbardziej bo gdzie tu zieleń, gdzie drzewa...

źródło: klik
źródło: klik
źródło: klik
...takim właśnie widokiem chciałbym się budzić każdego dnia, a więcej zdjęć znajdziecie [tutaj]. Kolejną propozycją jest dom na wyspie Xalima został zaprojektowany przez firmę Martin Ferrero Architecture i jest miejscem, w którym mógłbym osiągnąć nirwanę. Bajeczny dom z duża ilością światła, roślinności i chociaż to tylko projekt to w takim domu mógłbym zamieszkać...

źródło: klik
źródło: klik

...jednak po dłuższym zastanowieniu, to i to miejsce wydało mi się za bardzo przytłaczające wielkością a samotność aż w uszach piszczy. Nie to nie dla mnie. Zatem jaki jest dom moich marzeń?

...nie za duży, z naturalnych materiałów: kamień, drewno, taras, grill,
obsadzony roślinnością...
...blisko jeziora, gdzie cumowałbym łódkę...
źródło; klik
...z dużą kuchnia, brązowymi meblami i wyspą,
gdzie oddawałbym się pasji gotowania...
źródło: klik
...łazienką z dużą wanną, do której wchodziło by się po schodach...
źródło: klik
...z gabinetem biblioteczką, miejsce na pobycie chwilę sam na sam.
Książki, komputer, muzyka - moja mała odskocznia...
źródło: klik
...i ogromem zieleni dookoła...
źródło: klik
...obowiązkowo altaną z grillem i wędzarnią...
źródło: klik
...i psami, które kocham. Mam już nawet imiona: Lilly i Mondy...
...i chociaż mamy mieszkanko, dom w Ślesinie i ogród, któremu powoli przywracamy blask to marzyć nikt mi nie zabroni. Taki bym chciał mieć dom, gdybym tylko...


...a wy o jakim domu marzycie???