28 lipca 2014

...kołowrotek...

...no i zrobił się mały kołowrotek i wyścig z czasem. Powiem wprost pogubiłem się trochę w pisaniu, bo każdy weekend to wyjazd na ślesińskie włości i zjazd w godzinach wieczornych. Z drugiej strony piekiełko w tygodniu nie napawało optymizmem aby usiąść w rogu pokoju i kisić się przed monitorem. Dodatkowo namieszałem w kolejności wpisów i sobota wywędrowała mi przed czwartkiem i piątkiem. Szczerzy zębiska z mojej durnowatej durnoty, sklerozy, bałaganu. Opcji do koloru i do wyboru można namnożyć dla potrzeb opiórki piszącego. Zatem wróćmy do owego piątku, wróć czwartku. Było spacerowo...


...było również spotkanie z kotem - pilotem wycieczek [klik]. Dziś miał wolne i na rybki się wybrał ;))


...w drodze powrotnej spotkaliśmy kolejnego kota, który wędrował sobie po dachu. Nie dziwię mu się. W klitkach na strychu nie ma czym oddychać tylko zastanawia mnie beztroska właściciela. Już tu nasza kociara GosiAnka by mu pokazała gdzie raki zimują, ale z drugiej strony pewnie gościa zmęczyła naleweczka marki mamrot... 


...kolejne nadganianie zaległości. W tym poście [klik] o inspekcji i pracach między rabatami. Oto kolejne zbiory...

...buraki, marchew, pietruszka i zasuszona mięta...
...zatem szczęśliwie dotarliśmy do czwartku (24.07) oczywiście znów przeskok i szukanie dziury w całym bo połapać się coraz trudniej. :P 
...czwartek zaowocował mała gonitwą, przekomarzaniem się z wekami, odbieraniem telefonów i otwieraniem drzwi. Wszystko w wykonaniu Połówki. Jedno dobre tego dnia to zawitała do nas Mała Panna Mi. Szaleństwo ze spotkania czas zacząć...

...Mała Panna Mi podczas zabawy...
...Połówka i Mała Panna Mi tak mnie zmalowały.
Po wielkich prośbach doczekałem się spodenek.
Panna Mi stwierdziła że jestem stary
a później dodała mięciutki ja poduszeczka.
W końcu do czegoś przydały się te zbędne kilogramy.
Acha na nogach mam sandały...
...był i spacer...

...jednak po takiej dawce adrenaliny,  czekaliśmy już tylko na zejście słonka i chwilę wytchnienia...


...dobranoc...

...zachęcam do udziału w zabawie, więcej informacji tutaj [klik]...