26 maja 2014

...spraw trochę blogowych...

...hmm, od czego by tu zacząć. Jestem tak wymięty po weekendzie, że potrzebuję chwili aby zatrybić. Upał plus zarwane nocki robią swoje, uff...no to zaczynamy... 

...po pierwsze zabawa z nagrodami, która miała miejsce u mnie [klik]. Dotarło tylko jedno zgłoszenie od impos animi zatem nie było sensu organizować losowania. Proszę o dane adresowe to wyślę paczuszkę...

...po drugie, zostały mi jeszcze cztery zestawy promocyjne portalu w.bibliotece.pl, jeśli jest ktoś chętny i chciałby otrzymać ów zestaw dla siebie, znajomego, kolegi, studenta. Proszę o kontakt. Kody promocyjne ważne są do 17.10.2014...



...po trzecie, dzięki pomocy Pantery blog jestem3xl zawitał na fejsie pod adresem www.facebook.com/jestem3xl. Panterko dziękuję Ci bardzo za pomoc i cierpliwość oraz odpowiedź na  każde dziwne (durnowate) pytanie z mojej strony. Buźka...

...zatem zapraszam na fejsa...