25 października 2013

...mamy piątek...

...jednak dziś nie będzie porcji starych widokówek. :( Nie wyrobiłem się i sam nie wiem dlaczego. Może to przez czas, który się ostatnio skurczył bądź przyspieszył. Może to wina pogody, która ostatnio nas rozpieszcza - plus dwadzieścia w końcówce października. Chociaż może winna jest zniżka formy. Nic tylko bym leżał i paczał...

...jednak nie rozpaczajcie/cieszcie się (opcja do wyboru), hi hi hi, bo mam w zanadrzu kilka, które traf chciał publikuję...

...pierwsza z nich dotarła do mnie razem z nagroda którą otrzymałem od Pantery [klik]. Tak byłem zabsorbowany zawartością, że dopiero kiedy przeczytałem u Anki.Wrocławianki, że jest jeszcze kilka słów pisanych od Pantery to zacząłem poszukiwania i oto proszę...


...kolejna porcja widokówek dotarła do mnie wczoraj od Anki.Wrocławianki, są to przepiękne kartki świąteczne i szkoda żeby skończyły w pudle. Już ja coś wymyślę...



...dziękuję za piękne kartki, sprawiłyście mi miłą niespodziankę...