15 lipca 2013

...placek ze mnie...

...jedno co dobre mnie spotkało w niedzielny dzień, to tylko to...


...jakoś podczas kucania nie pojawił się brzucho przede mną. Nie zniknął całkiem, niestety, ale nie zasłania już tak mocno kadru, chociaż jeszcze spora beczułka czeka na utylizację ^^...

...dopadła mnie znowu jakaś franca albo to korzonki mi namarzły (bo ja gorący chłopak jestem), albo powrócił potwór pod nazwą rwa (nabytek z byłej pracy). Od wczoraj stękam i marudzę (jak tylko chłop w chorobie potrafi). Nawet Połówka nie wytrzymała i sobie poszła do drugiego pokoju, chociaż ja nie marudzę, że mnie boli tylko że w moim wieku człapię jak osiemdziesięciolatek. Chociaż jak patrzę przez okno, to osiemdziesięciolatki zapierniczają jakby w doopce motorki ktoś im zamontował...

...zacząłem zabawę pod nazwą postcrossing i niestety, jedno muszę przyznać - oj trochę ta zabawa kosztuje. Kartki nie są drogie, jednak opłata pocztowa potrafi człowieka trzepnąć po kieszeni. Postanowiłem, że będę wysyłał średnio dwie kartki w miesiącu - to ma być przyjemność, a nie latanie z kalkulatorem i liczenie czy na opłaty starczy, czy nie. Jeśli doliczyć koniec z numizmatyką (po nowym roku), to sądzę że nie będzie źle...

...w weekend (albo coś koło tego) otrzymałem od Gosi, która pisze na Świat według Gohhy, podziękowanie z zabawy w łapanie kosów. Przyznaję się szczerze mój wkład był maluczki w porównaniu z Panterą czy Anką.Wrocławianką, a wszystko to za sprawą kawek, które pięknie przegnały kosy, szpaki a nawet grzywacze. Uwielbiam takie zabawy więc czemu nie. Dzięki Gosiu, podziękowanie wygląda tak...


...jeśli już jesteśmy przy zabawach, to Pantera organizuje kolejną literacką zabawę (banner z prawej). Swoje wierszyki należy nadsyłać do 30 lipca (wtorek)...

...nadal poszukujemy domu dla małych milusińskich, wystarczy kliknąć w banerek po prawo aby poznać ich historie...

...kończę na dzisiaj. Idę się Połówce przypomnieć jak mąż wygląda :))...

...spokojnego popołudnia...

PS. ...do osób bawiących się w postcrossing. Długo czekaliście na swoją pierwszą kartkę???