6 czerwca 2013

...zakręcenie i propozycja zabawy...

...witajcie, zanim napiszę o zabawie, to mam pytanko Czy Wam też ciężko rano wstać? Dzisiaj chyba pobiłem osobisty szczyt zakręcenia. Rozwył się alarm w komórce, a ja zamiast wstać, to leżałem i debatowałem, który to hejnał pierwszy czy drugi. Po pierwszym hejnale mam jeszcze sporo czasu do wyjścia, po drugim nie ma zmiłuj kołki w zęby i tępo dwadzieścia pięć. Zatem koniec pitu pitu i już piszę o jaką zabawę mi chodzi...

...reklamy, chyba nikt z nas nie lubi tej części ramówki. Nudne to to, przerywa film w najciekawszym momencie i ciągnie się w nieskończoność. Cholery dostać można, albo wylewu. Znalazłem jednak jeden pozytyw z ich oglądania, a jest nim muzyka. Zdziwicie się ile ciekawych kawałków można wyłapać, a wszędobylski internet ułatwia poszukiwania. Wystarczy w wujku Google'u wpisać reklamę czego dotyczy plus słowo muzyka i już mamy wyniki. Istnieją różne fora poświęcone temu zagadnieniu, a ja najczęściej korzystam z tego...

...zatem mam propozycję zabawy na stworzenie blogowej listy muzyki z reklam. Piszcie w komentarzach, co o tym myślicie. Jeśli zabawa wam się podoba, to podam reguły i na dniach ruszymy ...

PS. ...Aniu dzięki za foto, jutro postaram się więcej o tym napisać...