25 czerwca 2013

...o kosach i innych ptakach oraz jak mnie zmoczyło...

...uff, w końcu popadało nalało nam wody z nieba - wielkie zapowiedzi z tv ziściły się. W sumie, to do końca, nie wierzę tym telewizyjnym Chmurkom, bardziej przemawia do mnie wersja, że dzielnica zmieniła Szamana, a nowy jak to nowy musi się wykazać i tak zawzięcie walił w bęben, że zesłał nam nie deszcz, a ulewę z dodatkami, bo jak w nocy doopnęło, to znowu stanąłem do raportu... :)) 

...podróż do pracy, istna loteria. Oczywiście ja to mam szczęście i załapałem się na ulewę. Kiedy doczłapałem do pracy to wyglądałem jak zmokła kura w sosie z parasolki. Kurtka przemiękła, nogawki spodni do połowy łydek mokre. Szuszenie trzeba było zrobić...


...u Gosi ze Świata według Gohyy można obejrzeć Wielką Galerię Kosów, pokłosie zabawy Kosy dla Gohyy. Brałem udział w tej zabawie i zaprezentowałem, marne, dwa kosy. Jakby się zwiedziały, że foto będę im robił i wyparowały, a wcześniej było ich sporo na osiedlu... :((



...w sumie gdyby odbyła się zabawa na foto kawki, wróbla lub wrony, to mam ich całe tony i służę, ot choćby cóś takiego...

...ostatnia niedziela, Ślesin...
...wczorajszy spacer...
...i mazurek , wróbel polny...
...siksa (?) na bezczelnego,
pokazała kuper do obiektywu...

...a na koniec ogłoszenia...

...zapraszam do licytacji obrazu, zabrana kwota zostanie przekazana na konto Fundacji Tymianka...

...wyłączyłem moderowanie komentarzy, zobaczymy co Animki i Spam na to...

...zmieniłem adres do korespondencji, wszystkie blogowe sprawy proszę kierować na adres jestemtrzyxl@gmail.com, komentarze zostają po staremu, chociaż kusi mnie, aby wszystko przenieść na nowy profil...

...zmieniłem również formę zliczania komentarzy. Teraz licznik zlicza komentarze z ostatnich 30 dni...

...o innych ciekawych rzeczach, w których brałem udział, można poczytać w zakładce ZABAWA...