6 grudnia 2012

...od śnegu po ścierkę...

Witajcie, nie zasypało was? Jak przygotowania do świąt?

Szał świąt dopada powoli każdego, a ja sam daje się ponieść fali... ale może od początku.

W końcu i u mnie zawitała zima i spadł pierwszy śnieg. Przykryło trochę osiedlowego brudu, chodniki pobieliło niczym "jedynką", drzewa lekko oszronił mróz i tylko droga spełnała normy "czarnej-mokrej" bez udziału
piaskarek. Drogowców znowu, jak co roku, zima zaskoczyła. W czerwcu byli gotowi...

Sprzęt przyjąłem niczym Cezar. Przybyłem, sprawdziłem i podpisałem. Teraz tylko przyszłość pokaże jaki cyrogaf podpisałem. ;)

Połówka po sam na sam z kalendarzem stwierdziła, że nie ma zmiłuj i bierzemy się za sprzątanie. Niby robimy po trochu, ale i tak wieczorem jest spad do łóżka...

Na zakończenie, pamiętajcie o dzisiejszym Mikołajkowym Bloku Reklamowym w Polsacie o 18:45, a dla Was pierwsze zimowe foto.