5 listopada 2012

...wyróżnienie...

W ciągu mojego krótkiego blogowego życia, to drugie wyróżnienie. Jak wspominałem wcześniej (tutaj) blog szybko zmienił się w codziennik, a samo pisanie wciągnęło mnie. Ot, a tu taka niespodzianka. Gosia po raz kolejny doceniła mojego bloga i otrzymałem od niej wyróżnienie.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Oto moje odpowiedzi na pytania od Gohyy. No to lecimy.

1. Jakim zwierzęciem określił/a byś swoją osobę?
Byk mój znak zodiaku, chociaż czasami mówią, że jestem uparty jak osioł. :))

2. Wolisz kino czy teatr?
Ciężko powiedzieć. Nie ważny jest dla mnie gmach tylko film albo wystawiana sztuka. Jednak więcej odwiedzam kino - więc stawiam na kino.
3. Jakie jest pierwsze zdanie w książce, którą teraz czytasz?
Jak często wychodzisz poza utarte schematy fotograficzne i próbujesz czegoś nowego?
4. Od jak dawna prowadzisz blog?
Październik 2011
5. Śpiewasz pod prysznicem?
Lepiej nie, bo jeszcze płytki pospadają albo lustra popękają.
6. Jaki kolor ma twój ulubiony koc?
Niebieski
7. Czy słodzisz kawę/herbatę?
Nie pijam kawy, a herbatę jak już piję to nie słodzę.
8. Śpisz w skarpetkach?
Zdarza się...
9. Szykujesz się już do świąt?
Jeszcze nie, ale Połówka opracowuję już całą strategię sprzątająco-przygotowawczą.
10. Jakie jest twoje ulubione danie?
Ostatnio frytki domowej roboty...
11. Do czego masz słabość?
Do słodyczy i kobiet o ciemnych oczach... :))
...a teraz moje nominacje, które wędrują do:

  • Jolandy i jej ciekawych wpisów o swojej mazurskiej krainie,
  • Zgagi, która w lekki i przyjemny sposób opisuje swoje życie codzienne,
  • Marty i jej frazesów, które rozbawiły mnie do łez,
  • Casablanki za Irlandię,
  • Madamme - za wpisy, które zawsze czytam z zapartym tchem,
  • Labrava i jej opowiastkach o swoim życiu,
  • ja-nadia za to, że umie mnie rozśmieszyć,
  • Hanna i jej wiersze oraz lekkość pisania,
...i pytania:

1. Ulubiony kolor?
2. Czytasz książki w wannie?
3. Lubisz wstać kiedy świt czy wylegiwać się do późna?
4. Spoglądasz czasami w niebo?
5. Odpoczywasz w ciszy czy przy głośnej muzyce?
6. Jaką czekoladę jadasz najchętniej?
7. Czy zapominasz czasami o czymś?
8. Punktualny/a czy spóźnialski/ska?
9. Ulubiony zwierzak?
10. Ostatnia podróż?
11. Czy boisz się latać?

Jeszcze raz dzięki i lecę informować.