12 listopada 2012

...takie cudo...

...zakwitło u mnie w pracy takie coś . Walory estetyczne - piękne, walory zapachowe - według gustu. Kwiaty rozwijają się wieczorem i wtedy jest ich urok, ale kto by w pracy siedział tak długo... :))


P.S.1. Przypominam o trwającym u mnie konkursie, dla ułatwienia u góry zrobiłem odnośnik do niego.

P.S.2. Biorę udział w  konkursie u Fotograsi. Traktuję to jak zabawę, ale... zawsze w człowieku tli się mała nadzieja. Ach nadzieja matka hmmm... naiwnych??... jak pojawi się moje foto dam znać (choć i tak znacie je z mojego bloga)...

P.S.3. W poście konkursowym wspominałem o Zofii Urbanowskiej. Jesteście ciekawi tej osoby?? Odpowiadajcie w ankiecie do 14 listopada.



P.S.4. Dzięki Anka za kurs o ankietach.


P.S.5. Z ostatniej chwili. Moje zdjęcia zgłoszone do konkursu u Fotograsi zostały właśnie zamieszczone (http://fotograsia.blogspot.com/2012/11/konkurs-fotograficzny-praca-nr-10.html). Głosowanie od 19 listopada. :))