19 listopada 2012

...powiedziane, podsłuchane...

Podczas oglądania jednego z perfekcyjnych programów: 
"...jeśli walczysz z brudnymi kołnierzykami na białych koszulach swojego partnera, to jest na to prosty sposób. Wystarczy kredą przetrzeć brudny kołnierzyk lub położyć na niego papkę z proszku do pieczenia..."
JA: Żartem: ...widzisz kochanie kredą koszulę, a nie wanisz. Kreda tańsza... 
POŁÓWKA: Zimnym głosem: ...od jutra ty pierzesz koszule...

***

Podczas jakiegoś seansu w tv...
POŁÓWKA: Kochasz mnie jeszcze??? 
JA: ...jeszcze... :)
POŁÓWKA: ...dobre i to ...za kilka lat, to na inne panienki będziesz latał... :)
JA: ...pewnie... :)
POŁÓWKA: /cisza/ 
JA: ...a ty będziesz mnie tłukła... :)

***

Podsłuchane. Monolog pijanego kolo.
...szafa, szafa, szafa...
...jaka ku*wa szafa...
...no szafa, szafa, szafa...