18 listopada 2012

...po konkursowo...

Witajcie. Weekend już prawie za nami. Wiadomo wszystko co dobre, szybko się kończy. Jednak ja nie mogę, a nawet nie chcę, narzekać bo było super. Wyspałem się, wybyczyłem i jestem gotowy na kolejny pracowity tydzień. Mam pazur wrrrr... :)

Wczoraj wspominałem iż czeka nie "randka" ze świnką (półtusza) i co, i wio... Teściuniu z "miss pig" późno wrócił (od znajomych) i nie było sensu lecieć przez całe miasteczko, aby ją rozebrać a dzisiaj jest już po fakcie. Jutro szaleństwa z kaszanką. :)

Nie mogę dłużej odwlekać wyników konkursu. Czytając odpowiedzi, stwierdzam że temat emigracji jest wam znany. Część z was doświadczyła tego na własnej skórze. Wybór był ciężki, bo każda przychodząca odpowiedź zmieniała faworyta. Wspominałem wcześniej, że nagród jest więcej (dzięki dyrektorowi MBP w Koninie), a ja jestem w komfortowej sytuacji i mogę przyznać nagrody wam wszystkim. Każdy z was otrzyma książkę z autografem babci Janinki plus mały dodatek. Dodatkowo dla Pantery mam jeszcze jedną książkę, a to wszystko za szybkość  i czymś czego nie umiem określić, a co znalazło się w jej odpowiedzi... 

Mam nadzieję, że zabawa się podobała i będziecie zadowoleni z książek... czekam na adresy, na które mam wysłać nagrody. Mój mail: voodoos78@gmail.com.