8 września 2012

...antrakt...

...piątek...
Stwierdziłem, że po całym dniu główkowania przy finalizacji projektu. Również i mi należy się mała przerwa. Po tych wszystkich zmaganiach z serwerem i jego fochami udało się wszystko wgrać. Po raz kolejny moja wiedza została zweryfikowana. Padam...

... w tym miejscu urwał mi się film, usnąłem...

...sobota...
Zamieszanie wokół projektu trochę opadło. Ciśnienie mi się unormowało. Paznokcie całe, choć czasami wqrw taki miałem, że szkoda gadać. Projekt (czyt. strona firmowa) buja się nawet, nawet. Potrzebne były małe korekty. Reszta to już współpraca z filiami i, jeśli będzie trzeba, drobne poprawki. Sam człowiek przecież nie wyłapie wszystkiego. Teraz mam przerwę serwer się na mnie wypiął i ni cholery. Napisałem do administratorów żeby mi przywrócili uprawnienia, wiec laba do poniedziałku. 

Dzisiaj miałem możliwość dokładnie przeczytać komentarze od was. Byłem bardzo zaskoczony otrzymanym wyróżnieniem. Wyróżnienie przyznały mi: Pantera i Gohaa. Wspomniane wyróżnienie wygląda tak:




Dzięki. Poprawiło mi humor, dodało skrzydeł do dalszego działania. Było mi to potrzebne, bo na głowie tysiące rzeczy: kłopoty finansowe, pracy od cholery i kolejne zadania narzucone przez szefa, problemy werbalne z rodzicami... ale kto nie ma zmartwień.
Dla was w podziękowaniu muzyka:


Cała tą zabawę w wyróżnienia świetnie opisała Gohaa, oto cytat z jej bloga:
Może wyjaśnię na czym polega zabawa.
Pochodzi ona z amerykańskich blogów, gdzie blogerzy przesyłają sobie kolorowe znaczki w ramach uznania.
Czemu to służy?
Służy głównie poprawieniu nastroju, pokazaniu, że dany blog wybitnie nam się podoba, na miłym geście w kierunku innych bloggerów, a także popularyzacji ciekawych blogów, moim zdaniem bardzo miła inicjatywa.
Osoba nominowana przez kogoś, ma za zadanie, wybrać 5, 10, lub 15 blogów, które wg niej założyły na nominację, zamieścić je w podobnym temu poście, i poinformować nominowanych:)
Moje nominacje:
Moje wyróżnienie otrzymują również blogi Pantery i Gohaa'śki. Oba trafiły do mojej listy obserwowanych, a trafić tam nie jest łatwo. Dla mnie ważniejsza jest "to coś" i oba blogi to mają. :))
Dziękuję i gratuluję.
A teraz lecę szykować, w tajemnicy, niespodziankę rocznicową. Rocznica za dwa tygodnie... ;)) P.S. Rocznica za osiem dni, a nie dwa tygodnie. Darujcie. Zmęczenie.